Modesto blogas apie kolekcijas ir alų

Daugelis tai vadina problema, aš tai vadinu hobiu

Kašikas stiklo

with one comment

Žinot, per tą laiką kai renku savąją kolekciją įvairiai man žmonės paduoda stiklus, bet šįkart buvo išties originalu. Parvažiuoju aš pas tėvuką į sodą, jis man ir sako:

-Parinkau tau stiklų garaže,- ir iš rūsio ištraukia kašiką.

Nežinau, kaip jums, bet man linksmai atrodo 🙂

Reklama

Written by Modestas

2010-05-12 at 00:00

Įrašyta kategorijoj Įdomu

Vienas atsakymas

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gaila tik , kad vienas krepsiukas 🙂

    Rosita

    2010-06-06 at 22:31


Parašykite komentarą

