Modesto blogas apie kolekcijas ir alų

Daugelis tai vadina problema, aš tai vadinu hobiu

Ar pažįstate Sam Calagione?

with one comment

Sau pažadėjęs nerašinėti visokių internetinių naujienų, o tik tai ką pats pačiupinėju, paragauju, pamatau, bet tokio dalyko negaliu nepaminėti.

Sam Calagione

Sam Calagione yra prezidentas. Na gerai, aludaris. Dar tiksliau labai fainas bičas iš Amerikos ir jis vadovauja ir man rodos pats yra savininkas Dogfish Head alaus daryklos. Iš tikro čia mano žinios ir baigiasi, nes nei aš jį sutikęs buvau, nei tos daryklos alaus ragavęs. Bet, yra vienas bet. Rašiau ankščiau apie filmus susijusius su alumi ir ten buvo toks filmas American Beer, kur draugų kompanija važinėjo po Ameriką ir per 40 dienų buvo sugalvoję aplankyti 40 alaus daryklų. Tai va, tame filme buvo aplankyta ir jau minėta Dogfish Head darykla bei jos vadovas Sam Calagione. Ir vat tada jis man įstrigo. Savo iškalba, požiūriu į alų ir aplamai į viską. Plius, kiek supratau, jis verda tikrai neblogą, gerai pasaulyje žinomą alų, yra šeimos žmogus ir absoliučiai pasinešęs ir pasišventęs alui. Pats važinėja po festivalius, siūlo ragauti savo alaus, gyvai bendrauja su žmonėmis ir visa kita.

Ir vis dėl to, apie ką aš čia? Na, atsiprašau, bet man be įžangų neišeina. Taigi, Sam Calagione iš šiaip žinomos daryklos vadovo tuoj taps tikra žvaigžde, alaus pasaulio žvaigžde, nes paskelbta, jog bus kuriama televizijos laida apie alų ir ją rodys ne bet kas, o pats Discovery kanalas. Bus ką žiūrėti, nes jau tada, žiūrėdamas American Beer negalėjau atsitraukti nuo teliko, tai, manau, ir ta laida bus tikrai nebloga ir įdomi.

Jei reikia daugiau info, galite pasiskaityti beernews.org puslapyje.

Written by Modestas

2010-07-01 at 11:39

Įrašyta kategorijoj Įdomu

Tagged with , ,

Vienas atsakymas

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] pradžioje pasakojau apie Sam Calagione ir planus paleisti į pasaulį laidą apie alų, kurią rodis ne bet kas, o pats […]


Parašykite komentarą

