Modesto blogas apie kolekcijas ir alų

Daugelis tai vadina problema, aš tai vadinu hobiu

Alus, kurio parduotuvėje nerasi

with 2 comments

Pamenu tas nostalgiškas tėvų istorijas apie blatą, prekes iš po prekystalio, deficitą ir kitus dalykus. Kai buvau vaikas man sakė, kad to nebėra ir nebebus. Norėčiau tokiems pasakoriams pažiūrėti į akis arba nusivesti į tarkim batų parduotuvę ir surasti ten 50 dydžio batus. Ne apie batus šiaip aš norėjau papasakoti, o apie alų. Gavau aš jį ar tai tyčia ar netyčia net nežinau, bet gavau. Mane užtikrino, kad parduotuvėse tokio nėra, aš patikėjau ir Jums sakau. Jei matėte pardavime – puiku. Tarkim Jums pasisekė. Pats alus apie viską papasakos, kai žvilgtelėsit į etiketę, specialiai tam ją kiek didesnę nei įprasta patalpinau. O pats alus, tai jaunesnysis Kauno alaus Biržiečių Stoutas ar kaip ten jis vadinasi. Mažiau aromatingas ir silpnesnis, bet šiaip, tas pats alus.

Written by Modestas

2010-09-03 at 19:05

Įrašyta kategorijoj Alus, Lietuva, Ragaujam

Tagged with , , ,

2 atsakymai

Subscribe to comments with RSS.

  1. palik etiketę, aš tik 8 laipsnių gavau…

    murkalus

    2010-09-03 at 21:17


Parašykite komentarą

