Modesto blogas apie kolekcijas ir alų

Daugelis tai vadina problema, aš tai vadinu hobiu

Pirmas kartas dar kartą

with 6 comments

Tiek įsibėgėjau su kinder-surprise žaisliukų kolekcionavimu, kad net turėjau naglumo susirašyti su kolekcininku iš Švedijos ir tas susirašinėjimas virto 4 žaisliukų siuntinuku mano pašto dėžėje. Šiaip aš išsiunčiau 3 žaisliukus, bet man leido išsirinkti 4, kad būtų stipresnė draugystės pradžia. Smagu dar ir tai, jog kiekvienas žaisliukas atkeliavo atskirai įpakuotas, su jam priklausančiu lapuku (aš toks pedantiškas nebuvau). Tiesa, nepatingėjau ir susiskaičiuoti kiek gi žaisliukų jau mano kolekcijoje ir jų nei daug nei mažai – 1035. Kas čia dar, kas čia dar? A, tiesa, sudėjau atskirai nuorodas į kinder-surprise kolekcininkų puslapius. Dauguma užsienietiškų ir juose tikrai rasite info apie bet kokį kinder-surprise žaisliuką. Jei ne viename puslapyje, tai kitame.

Written by Modestas

2010-10-11 at 21:49

Įrašyta kategorijoj Kinder-Surprise, Kolekcijos naujienos

Tagged with ,

6 atsakymai

Subscribe to comments with RSS.

  1. namuose radau porą metalinių Kinder kareivėlių (kiek žiūrėjau, lyg pas patį nemačiau tokių) 🙂

    Kastytis

    2010-10-11 at 22:37

  2. metalinis kinder’is – geras kinder’is 🙂

    Modestas

    2010-10-12 at 00:35

  3. Alaus bokalai geriau 🙂

    Kastytis

    2010-10-12 at 07:52

  4. Per išeigines (poryt) atsiųsiu foto (jų apie 13, tik, turiu įtarimą, kad , kokie 3 ne Kinderiai-pasižiūrėsi) .

    Kastytis

    2010-10-12 at 22:48

    • Kastyti, jei nesunku, gal galetum ir man i el pasta:
      isliekantis@gmail.com
      atsiust pasiziurejimui savo turimas metalines Kinder ir Landrin karzygiu figureles? As jas taip pat senai kolekcionuoju, ir noreciau pamatyt tavo turimas. Gal ka nors taip pat sutartume del mainu. Jeigu ka, gali perzvelgt ir mano mainu krepsi mainyk svetaineje. Stai nuoroda:
      http://www.mainyk.lt/?pageid=9&id=12609
      Gal ir ten tave kas nors sudomis

      Minde

      2010-10-23 at 15:11


Parašykite komentarą

