Modesto blogas apie kolekcijas ir alų

Daugelis tai vadina problema, aš tai vadinu hobiu

Nacionalinis giros ringas 2011

with one comment

Alaus brolija su Vidmantu Laurinavičiumi priešakyje surengė jau tradiciniu tampantį Nacionalinį giros ringą. Pagrindinė idėja yra ta, kad šiam renginiui gamintojai patys nepristato savo gaminamų produktų. Patys organizatoriai eina į parduotuves, ten iš lentynų ima pirmas pasitaikiusias giras, jas perka ir pristato konkursui arba kitaip sakant aklai degustacijai. Tokiu būdu giros degustacijai atkeliauja taip pat, kaip atkeliauja ant bet kurio iš mūsų stalo. Degustuojant taip atrinktas giras teko paragauti ir surūgusių girų.

Giros ringas vyksta jau eilę metų iš eilės, bet pats asmeniškai sudalyvauti galėjau tik šiemet. Ringas vyko Vilniuje įsikūrusioje Marceliutės klėtyje, kartu su kasmėnesiniu alaus atributikos kolekcininkų susibūrimu. Pasimainęs, pabendravęs su kolekcininkais sėdau kartu su kitais degustuotojais prie stalo ir paragavau apie 35 rūšis giros. Vėliau aptariant ragautas giras, mano favoritai, kitų dalyvių taip pat, buvo priskirti prie pirmaujančių girų. O kaip aš apsidžiaugiau, kuomet gira be priedų mano paties buvo įvertinta geriau, nei gira, su mano taip nemėgstamu priedu, medumi, blogiau. Pats sau įrodžiau, kad kažką atskirti aklai degustuojant galiu 🙂

Daugiau papasakoti labai ir neturiu ką, todėl dedu nuotraukas ir komentarus po jomis. Taip bus iškalbingiau 🙂

Vyksta apžiūra ar iš pateiktų egzempliorių kažkas yra reikalinga kolekcijai

Ringo aplinka ir jo globėjas
Vyksta degustacija
Vyksta vertinimas
Buvo pateikta lentelė su paaiškinimais kaip vertinti girą
Buvo galima išvysti ir tokių, viską pasakančių veido išraiškų. Aš pats taip ir dar labiau išsiviepęs buvau apie 10 kartų
Rezultatai, paklikinus didinasi
Reklama

Written by Modestas

2011-11-18 at 12:04

Vienas atsakymas

Subscribe to comments with RSS.

  1. kazkaip nujauciau, kad selitos gira neliks nepastebeta. Vasara buvau labai nustebes kai pirkau sios giros bambaliuka. Tiesa pasakius, nesitikejau, kad kazkokia Selita gali padaryti visai padoru gerima.

    Vytis

    2011-11-24 at 16:38


Parašykite komentarą

