Modesto blogas apie kolekcijas ir alų

Daugelis tai vadina problema, aš tai vadinu hobiu

Old Tom alus Lietuvoje

with 4 comments

WordPress’as turi tokį man patinkantį navarotą, kuris leidžia pažiūrėti kokius žodžius įvedę į paiešką žmonės suranda arba ateina į šį blogą. Tikiu, kad ir kitur galima pažiūrėti, bet aš naudojuosi wordpress’u. Taigi karts nuo karto ten vis pasižiūriu, nes iš to ką ten pamatau galiu susidaryti įspūdį kas įdomu ar ko ieško tūlas lietuvis. Pavyzdžiui pasirodo Gubernijos elio reklama, jau aš matau, kad žmonės ieško su tokiomis užklausomis: “ar gubernijos elio taurė tikra“, “gubernijos elis“ ir panašiai. Prieš mėnesį apie savaitę laiko lyderiu ir gerokai atsiplėšusiu nuo kitų buvo tokia užklausa: old tom alus Lietuvoje (teisybės dėlei reikėtų pasakyti, kad užklausoje mūsų Lietuvėlė rašoma su mažąją “l“ raide). Jei žmonėms įdomu, reikia imti ir parašyti ar ne? 🙂

Dar 2010 m. pabaigoje teko man ragauti Old Tom alaus kartu su kitais Didžiosios Britanijos alumis. Tuometinėje degustacijoje minėtas alus užėmė 2 vietą iš 19. Kuomet apsilankiau prekybos centre (taip taip, šio alaus galima nusipirkti Maximoje. Gal iš to ir tas populiarumas paieškose), supratau, kad originalo niekas nesiteikė atvežti, o atvežė kaip čia pasakius… su pričindalais.

Old Tom with Ginger 6%

Pirmas mano ragautas tokio stiprumo alus su imbieru. Ir tik atsidarius buteli aišku su kuo šis alus. Imbieras veržiasi per kraštus. Skonyje jo taip pat daug. Imbiero suteikiamas saldumas taip pat niekur nedingęs. Tačiau jaučiasi ne tik man nelabai patinkantis imbierinis kartumas, bet ir apynio kartumas ir tai suteikia šiam alui egzotikos. Geri saldų, stiprų imbierinį alų, o poskonyje nusėda angliško elio kartumas. Įdomus darinys, bet kita vertus baigiant gerti alus pradeda atsibosti. Na tai toks alus, kurio paragauti reikia. Vieną kartą… per metus ar pusmetį. Dažniau jau man nesigautų juo pasimėgauti.

Old Tom with Chocolate 6%

Šis alus man iš galvos išmušė dar vieną nusistatymą. Nežinau kodėl, bet kur šokoladas, ten man atrodo yra užprogramuotas saldumas. Ir kas kart pamatęs užrašą šokoladas primerkiu akį ir visada ragaudamas tikiuosi saldumo, daug saldumo. Šiuo atveju kitaip. Saldumo yra, bet jo mažai. Daugiau, jei lyginant su prieš tai ragautu, daug daugiau kartumo. Ir vėl gi visko daug ir viskas labai įdomiai sumaišyta. Pirmas įspūdis, kad tai tirštas, salstelėjęs, degintu salyklu atsiduodantis alus. Tačiau vėliau tas saldumas užgniaužiamas sausumu ir nebe taip lenda. Vėliau išryškėja stiprus kartumas, kuris ne maišo, o lyg viską suriša. Šis alus taip pat turi būti paragautas, bent kartą tai tikrai. O ar bus ragaujamas daugiau nei vieną kartą jau spręsti reikės kiekvienam atskirai, nes tiek daug turintys alūs vieniems tikra atgaiva, kitiems per daug ir viskas.

Reklama

Written by Modestas

2012-08-14 at 11:50

4 atsakymai

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ir mano panasiosminti apie gingeri ir sokolado skoni aluje..Anglai megsta tuos abu indigrientus(?)aluje, o as,gyvendamas, pas juos ,niekaip nesuprantu to(kaip ir to,kad Uk alaus festivaliuose,ar pabuose,salia didelio alaus pasirinkimo yra dar didesnis sidro pasirinkimas,ir anglai,alaus stiklu kolekcionieriai vienodai renka ir sidro,ir alaus alaus stiklus…

    Kastytis

    2012-08-14 at 12:20

  2. Old Tom Original aptikau Gero alaus parduotuvėje
    8,5 % ABV nuteikė optimistiškai. Ir tikrai nenuvylė – tvirtas, turtingas skonis, nors ir ne visai mano skonio, bet neabejotinas Old Tom tijulės favoritas. Primygtinai rekomenduoju paragauti.

    Dainius

    2012-08-21 at 13:39

  3. Įrašas dar ir kaip atidžiai skaitytas – taigi aš skaitytojam siūlau paragauti ir nurodau vietą, kur jo rasti, nes kaip ir pats minėjai, Maximose nėra.

    Dainius

    2012-08-26 at 20:42


Parašykite komentarą

