Modesto blogas apie kolekcijas ir alų

Daugelis tai vadina problema, aš tai vadinu hobiu

Pasvalietiškas alus su medumi

with 3 comments

pasvalieciuYra pas mus Kaune tokia krautuvėlė. Šnekučiu užvadinta. Man apie ją yra kažkada pasakoję, kad va jie Kaune stabiliausiai pila. Suprask, kad ir aludariam gerai ir krautuvėlės savininkams gerai. O jei jau jie stabiliai pila, aš tuo šventai tikėdamas karts nuo karto pas juos apsilankau, naujienų alaus rinkoje paieškau, šiaip pasišnekučiuoju, nes dar į nė vieną klausimą negavau atsakymo. Visada papasakoja, be užuolankų, taip kaip yra.

Paskutinio mano apsilankymo metu užmačiau Pasvaliečių alų su medumi. Berods ir naujiena prie jo prirašyta buvo. Negaliu pakęst alaus su medumi, čia jau Jovarų alaus su medumi įtaka. Na netinka man tas prieskonis, kurį duoda alui medus. Na, bet kitų naujienų nebuvo, teko imt šitą. Dar prieš išeidamas pasiklausiau kas gamintojas. Rimantas Gervė, atsakė. Grįžus teko googlint kas čia per aludaris. Pasirodo UAB Raginėlis vadovas. Ir tada prieš akis iškilo mugėse jų pardavinėjamas ir niekada mano nepirktas jų alus su medumi. Pilam į taurę ir žiūrim kas yra kas. Alus nešvarus, su daug priemaišų. Čia norėčiau nukrypti nuo temos. Mano tėtis yra iš Pasvalio. Jo tėvukas, mano senelis, virdavo alų. Prisiminus vaikystę ir giminės susitikimus su senelio alumi toks nešvarus alus atrodo kaip standartas. Tad grįžtam prie alaus. Raginėlis ir yra iš Pasvalio ir tai žinodamas nieko apie alaus išvaizdą negaliu pasakyti blogo. Jis toks turi būti, tai pasvalietiško alaus veidas, jis taip atrodo ir toks yra. Alus putoja gražiai, gausiai, puta laikosi ilgai. Skonis persismelkęs medumi, labai stiprus salykliškumas, atrodo kad tik tik būtum saują grūdo pakandęs. Ir alus saldus, net lūpos lipo begeriant. Ir kaip ten viskas bebūtų, tai tikrai neblogiausias alus su medumi, bet ir iki gero jam tolokai.

Tiesa, nežinau nei kaip tiksliai alus vadinasi, nei kiek laipsnių jis turi. Su etiketėmis minėtoje krautuvėje prastai.

Reklama

Written by Modestas

2012-12-05 at 02:40

Įrašyta kategorijoj Alus, Lietuva, Ragaujam

Tagged with , , , , ,

3 atsakymai

Subscribe to comments with RSS.

  1. man asmeniskai is kaimisku su medumi sitas yra nr,1

    Vidma Alutis

    2012-12-05 at 12:55

  2. Modestai, pasitaisyim su etiketėmis! Ačiū, kad geruoju mus mini:)

    pakeva

    2013-02-04 at 16:02


Parašykite komentarą

