Modesto blogas apie kolekcijas ir alų

Daugelis tai vadina problema, aš tai vadinu hobiu

Tamsa iš Volfas Engelman

with 3 comments

1410-tamsusis-elisVolfas Engelman pristatė dvi naujienas. Abi tamsios, matyt trūko gamoje tamsaus alaus kalbant apie 1410. Tai apie jį ir pakalbėkime.

1410 Tamsusis Elis 5% charakteringos spalvos. Būtent tamsiuoju reikia apibūdinti tokios spalvos alų. Skonis šokinėjantis, vienas gurkšnis tau lyg ir patinka, kitas jau nebelabai. Ir gerk tu jį šaltą ar kiek šiltesnį, jokio skirtumo, skonis nesuvaldytas nors tu ką. Daugiau nelabai ką gali ir parašyti apie tokį alų, kuris skirtas praplėsti pasirinkimą ir tiek.

.

.

.

Antrus metus iš eilės Volfgangas išleidžia alų brandintą ąžuolu. Pernai aš apie jį rašydamas spėliojau apie statines, kiek jų ten gali būti, kad tiek daug alaus gaunasi. Tai mane paprotino, kad ne statinėse viskas ten vyksta, o pavyzdžiui galima brandinant pridėti ąžuolo drožlių ir va Jums va alus.

volfas-engelman-tamsusis-azuolasPernai metais alus buvo su labai ryškiu burbono poskoniu ir rodėsi, kad geri ne alų, o gerai praskiestą burboną. Šiais metais panaudotas tamsus salyklas suapvalino burbono skonį, jis daug geriau įsipaišė į bendrą paveikslą ir alus tapo labai geriamas ir smagus. Kad ir kaip gali nemėgti Volfgango, bet už tokią kainą, už kurią siūlomas šis alus, jo neparagauti būtų negerai. Ir šios daryklos sprendimai gali nepatikti vienetams (tokiems kaip aš), bet jų sprendimai patinka masėms. O kam alus skirtas?

Reklama

Written by Modestas

2016-12-04 at 23:51

Įrašyta kategorijoj Alus, Lietuva, Ragaujam

Tagged with , ,

3 atsakymai

Subscribe to comments with RSS.

  1. Na matai, pataikė tau skonį. Aš, kaip ir pernai, išpyliau į kriauklę, nes man ten skonis ne iš burbono statinių. Toks jausmas, kad ėmė pripylė burbono arba pakaitalų. Bet jei tau patiko, reiškia pasiteisins 🙂

    nuolaida

    2016-12-05 at 09:29

    • Na nevartočiau mano nuomonės kaip indikatoriaus. O ir tuose skurdžiuose dviejuose sakiniuose neminima, kad man patiko. Iš kitos pusės už tokią kainą toks dalykas nepaeit negali

      Modestas

      2016-12-05 at 10:48

  2. Dar vakar parduotuvėj mačiau, bet nusprendžiau kad turbūt nieko gero tai nepaėmiau – dabar reiks paimt, dėka tavo straipsniuko 🙂 Pernykštis tai man toks “so-so” buvo, man irgi kažkaip nelabai “susipiešė” su šviesaus alaus baze…

    Domaso

    2016-12-11 at 15:48


Parašykite komentarą

