Modesto blogas apie kolekcijas ir alų

Daugelis tai vadina problema, aš tai vadinu hobiu

Geriausio alaus rinkimai

with 6 comments

Ar pamenate tokį alų kaip Adler Bock, Horn English Ale, Kalnapilio Black, Horn Chocolate Porter ar ne tokius tolimus, dar randamus kai kurių parduotuvių lentynose, bet jau nykstančius 3 Salyklus, Horn Dry ar Forto Šviesųjį, kurį keičia naujasis Forto Ekstra? Visus juos, ar bent daugelį iš jų, aludariai aktyviai reklamavo, bandė įvesti į rinką, bet nepavykus prisijaukinti vartotojo, jie nuo lentynų dingo ar dings artimiausiu metu. Čia prisimenu vieną girdėtą, o gal skaitytą komentarą- „na nereikia tiems lietuviams naujų alaus rūšių, gali reklamuot nereklamavęs“.

Taigi, kaip Lietuvos rinkoje įsiūlyti naują produktą, bet taip, kad jis būtų populiarus ir jis taptų kasdieniu, o ne vienadieniu reiškiniu? Ir čia darbo ėmėsi marketingo specialistai iš Kalnapilio. Na bent aš galvoju, kad jie tokius turėtų turėti.

Kaip gi viskas vyko žiūrint į viską mano akimis. Sugalvojo protingi dėdės, kad reikia įvesti naują alų į Lietuvos rinką. Alus tikrai įdomus, tokio Lietuvoje niekas nevirė, na gal kažkas ir virė seniau. Kad tas įvedimas duotų kažkokios apčiuopiamos naudos, reikėtų tą alų linksniuoti ilgiau nei vienadienė reklaminė akcija. Kaip čia taip padarius? Gal kokias taures, atidarytuvus, švilpukus po kamšteliais leidžiam laimėti? Na kad gal nelabai. Ir čia buvo sugalvota padaryti ilgą, vasarinę akciją „Kalnapilio alaus rinkimai 2010“. Patys aludariai šią akciją pristatė taip: sukūrėm 10 alaus rūšių. Iš jų atrinkome tris, o vat iš jų, mielieji mūsų vartotojai, jūs išrinksite geriausią ir jis bus pastoviai verdamas. Dabar mes jau žinome visus kandidatus ir man net baisu pagalvoti, kas buvo tie 7 alūs, kuriuos aludariai pirminėje fazėje atmetė. Iš tikro, tai, manau, nebuvo ten jokių 10 kandidatų. O skaičiuoti reikėtų taip: pirma, turim stiprų kandidatą, kuris laimės. Reikia dar bent poros, kad būtų iš ko rinktis. Taigi, kad daug vargt nereikėtų, imam Tauro Medaus alų, sumažinam laipsnius, padarom lengvesnį ir va jums antras. Trečia: buvo toks Black, technologija yra, pasiknisam po receptus ir vat ir va, trečias kandidatas. Nei vargt, nei kurt, nei galvot. Na ir dedam kampaniją per visur kur tik galima. Taigi alus linksniuojamas visą vasarą, plius lyginamas, plius pinigų laimėt gali, plius kolekcinės etiketės, kamšteliai, taurės. Dėmesio nemažai. Ir dar. Ar pamenat, ar žinot, kaip buvo pristatyti kaštonai? O gi jie buvo pasiūlyti Lietuvos populiaresniems blogeriams. Tokiems, kaip tikrasalus.lt, G. Vilpišauskas ir kitiems. Davė jiems po dėžę alaus, kad jie parašytų ką galvoja. Ir jie rašė. Bet tik apie Kaštonus rašė. Blogeriai dėžės Medučio ar Juodojo Gintaro nesulaukė. Jiems dėmesio ir vartotojų išvedžiojimų nebereikia?

Ir ši rinkimų kampanija baigsis. Ją laimės Kaštonų alus. (aš labai tikiuosi, kad taip ir bus, nes kitaip viskas ką čia prirašiau bus tik išsigalvojimai) Ir dar. Bus paskelbtas geriausias metų alus. Kur žodis Kalnapilis? O kam jo, juk žmonės išsirinko geriausią, koks skirtumas kokios gamyklos.

Reklama

6 atsakymai

Subscribe to comments with RSS.

  1. Supykdė mane jie su šiais rinkimais,ot davė iš ko rinktis, iš trijų rūšių, lyg jie daugiau jų negamintų, nors žaidimo etiketė užklijuota ir ant kitų rūšių, čia vadinasi pirk vieną rūšį o balsuok už kitą

    Rosita

    2010-06-16 at 09:44

  2. Ne Kalnapilis čia sugalvojo… pabaltijy pirmieji tokią pirkėjų “dalyvavimo“ sistemą panaudojo Valmiermuža daryklėlė, tada pamatę jos sėkmę, ja suskubo pasinaudoti ir Aldaris (Švyturio-Utenos grupė) ir Lāčplēša (Kalnapilio grupė).

    Bent jau Tikro Alaus narius sudomino Kaštonų nes jis buvo pirmas elis kurį paleido masovikai, o apie Medutį Twiteryje rašėme kad tai nuobodus kopijavimas, net nevertas atskiro blog posto. Juodojo neteko dar ragaut.

    mart

    2010-06-16 at 09:50

  3. Mart, bet faktas kaip blynas, niekas medučio ar juodojo gintaro jums dėžės nedovanojo…

    Modestas

    2010-06-16 at 11:06

  4. Modestai, taip nedovanojo, ir ką tai keičia? Nuobodus alus yra nuobodus alus.

    mart

    2010-06-16 at 11:14

  5. Modestai, nepriimkiimk visko kaip koks naivuolis už gryną pinigą:) yra reklamos biudžetas, kurį skyrė UNIBREW ir jį reikia išnaudoti. Taškas.

    galit daryti. ką norit, bet būkit pastebimi. Na, ir sukūrė šitą akciją bendrą su latvių padaliniu, kaip kažkas pastebėjo nuo mažiukų nukopijavę.

    Reklamos agentūroms byra geri pinigai, nubyra ir į šalį, nes biudžetas apie 2 mln. litukų ir visiems gerai. Alus???? kam jis įdomus….

    Beje, Latvijoje net ir Aldaris susigundė alaus dvikovos idėja – per RENTV Baltija reklamuoja dažnai DUMAKU Vs. SENAIS. Kurį išrinksit, tas ir bus…

    Kodėl? todėl, kad tai geras daiktas iš naivuolių rinkti pinigėlius už SMS :)))))))))

    GN

    2010-06-16 at 12:02


Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: