Modesto blogas apie kolekcijas ir alų

Daugelis tai vadina problema, aš tai vadinu hobiu

Zombis Tundroje

with 2 comments

IMG_9022-tileTuriu dvi istorijas apie šį alų.

Pirmoji apie tai kaip aš prisiminiau apie tai, kad jis yra pas mane šaldytuve.

Vakar, o gal šiandien teko bendrauti su broliu. Su juo teko bendrauti ir ne tik vakar, o gal šiandien. Ir tada, kai buvo ne vakar ir ne šiandien jis man tik tarp kitko užsiminė pažiūrėti grupės Antis video klipą Debesys. Ir pamatęs, kad mane tai nelabai sudomino, pasakė, kad tame klipe nusifilmavo ir jis. Tada aš klipą pažiūrėjau. Brolis tikrai ten šmėkšteli. Kažkaip po pokalbio su broliu vakar, o gal šiandien aš prisiminiau visą tą istoriją su klipu ir nuėjau prie šaldytuvo paieškoti kažkiek su pirma istorija susijusio alaus.

Antra. Čia jau galima pasitikslinti ir galiu pasakyti tiksliai, kad ne vakar ir tikrai jau ne šiandien, o 2014 m. spalio 16 d. aš gavau elektroninį laišką iš Martyno. Tame laiške tekstas, nuotraukos. Na, kad nieko pačiam daryt nereikėtų. Tik copy/paste ir yra įrašas. Tai va, Martynai, aš esu tau labai dėkingas už tavo pastangas, bet viskas kas yra šitam bloge yra išskirtinai pagaminta mano paties. Turinys yra mano ir tik mano. Va. Istorijos baigėsi, kemšam alų.

Zombis Tundroje | 6,6% | IBU 14 | Raudonasis elis

Alus nešvarus ir tikrai ne raudonas. Putoti jis nelinkęs. Aromate kažkas saldaus nori pasirodyti, gal pavadinkime tą pasirodžiusį dalyką  karamele. Skonis. Hmm. Iš tikro tai norisi nieko nerašyti, norisi išdėti į šuns dienas, norisi ir kažkaip lyg ir pasakyti, kad patiko. Ir čia žiauriai veikia tai, kad tu žinai ką geri. Jei būtų akla degustacija, sakyčiau, kad tai stiprus, saldokas alus be jokio išskirtinumo ir nevertas jokio dėmesio. Kai žinau kas ir iš kur ir iš ko yra stiklinėje, saldumas lieka saldumu, jis lyg ir į padegintą cukrų panašus. Gal ir irisų saldainius prisiminti būtų galima. Alkoholis tikrai duoda apie save žinoti savo šiluma. Norisi iš šio alaus daug didesnio charakterio, ypač po to kai jį pristato Kaušpėdas su savo linkėjimais nuo Anties. \

Raudonųjų plytų alaus dirbtuvės eksperimentuoja. Aš juos kritikavau, kad norisi daugiau eksperimentų. Dabar jų yra, jie pasirodo vis dažniau. Bet tie eksperimentai ir toliau išlieka per daug konservatyvūs ir ne visai tokie kokių tikimasi.

Reklama

Written by Modestas

2015-02-17 at 09:00

2 atsakymai

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kolega, daug tų Martynų yra, jei jau rašai, tai rašyk, o tai žiū ir mane pripainios kas:)

    Aš beje to paties Martyno kviestas buvau užsukęs į pristatymą paragauti. Ačiū už kvietimą, daugiau nereikia. Visą komplektą su vakarėliu galima pavadinti trumpai – korporatyvinis muilas. Alus – sunkiai virškinama karamelė, irgi nėr ką aptarinėti.

    ramtyns

    2015-02-18 at 13:50

    • Būtent iš straipsnio tave ir turėjau galvoje :D. Galvoju, keisti tie blogeriai. Taip parašo kad patiems publikuoti nesinori 🙂 Dabar viskas paaiškėjo.

      sacuros7

      2015-02-18 at 14:04


Parašykite komentarą

