Modesto blogas apie kolekcijas ir alų

Daugelis tai vadina problema, aš tai vadinu hobiu

Blogerių savireklamos savaitė

with 3 comments

Užteko vieno apibendrinančio įrašo iš poko.lt pusės ir lietuviška blogosfera šiek tiek išsijudino. Buvo prisiminta graži tradicija – blogerių savireklamos savaitė. Blogerių savireklamos savaitė skirta paminėti tuos, kuriuos seki, skaitai, kad ir kiti į juos atkreiptų dėmesį. Beveik visi blogai kuriuos skaitau yra sudėti šio blogo dešinėje. Man taip patogiausia, aktyviausi blogai turi RSS srautą, todėl jų klikinti nereikia. Visi kiti peržiūrimi bent kartą per savaitę.

Buvau įsitikinęs, kad jau esu dalyvavęs tokioje akcijoje, bet pasirodo, apie tai tik skaičiau, mačiau, bet pats neparašiau. Pasivarčius senesnius įrašus vis dėl to radau nemažai įrašų apie blogus. Net Sambariuose (alaus kultūros festivalyje) apie tai buvau paruošęs pasakojimą. Dalyvavau blogerių dirbtuvėse, kuomet ten buvo diskutuojama apie tik atsiradusius, o dabar jau savaime suprantamus dalykus, Delfi Pilietis ir 15min.lt Įkrauk. Rašiau ir apie Amerikoje vykusią ir tebevykstančią alaus blogerių konferenciją. Nors jau 2011 metais girdėjosi kalbų, kad toks reiškinys, kaip blogų rašymas miršta, statistika sako ką kitą. Ji sako, kad visas tas reiškinys ne miršta, o keičiasi. Ir man smagu nuo 2008 metų būti maža viso to dalimi.

Iš rašančių apie alų apie tai jau spėjo parašyti alusalus.lt ir nulis.lt. Alusalus.lt įraše yra veik visi blogai apie alų vienoje vietoje ir rasti kažką naujo ir ten nepaminėto būtų sunku. Ačiū, kad ir mane paminėjot. Lankytojų srautas tik byloja, kad tai veikia, reklama suveikė.

Laikas ir mano dvyliktukui, tikiuosi tiek surinksiu:

1. Tikrasalus.lt Turi ir privalo parašyti dažniau.

2. Pingvi.com Rašo daug, dažnai tai būna tekstų vertimai. Degustacijoms skiria daug dėmesio, puiki vieta sekti naujienas.

3. Alusalus.lt Kelių autorių kuriamas blogas apie alų. Būtent jis geriausiai apibūdino mano blogą – savitas ir unikalus požiūris į alaus pasaulį. Džiugu, kad mane mato taip, kaip aš noriu, kad matytų. Pats blogas didelį dėmesį skiria turiniui, bet skaitymui trukdo dažnos gramatinės klaidos. Toje vietoje reikėtų pasitempti.

4. Apiealu.lt Šis blogas vis į kažką transformuojasi, bet juda. Kaip visada norėtūsi to judesio daugiau.

5. Nulis.lt Blogas ne tik apie alų. Autorius vis dažniau pradėjo rašyti apie alų. Gal ne dažniau, bet daugiau. Yra vertinimo sistema, kurios laikosi.

6. Popas Nors apie alų neberašo, tačiau rašo ir yra lankomas. Skaityt ten nelabai yra ką, bet pasižvalgyt visada įdomu.

7. Murkalus dienoraštis Jau n metų pildomas alaus dienoraštis. Vėl gi skaityti nėra ką, bet pasižiūrėti į ką nors- vežimu vežk.

8. Podlaska Visai nesenai ir net nežinau kaip atrastas puslapis. Tiesa sakant, nežinau ar galima jį viešint, bet tikiuosi po šio įrašo jis nebus paslėptas. Yra ten ir alaus, ir receptų, kurie jau ir išbandyti. Žodžiu, įdomu.

9. Dansu.lt Pats nežinau kodėl, bet vis sugrįžtu ir pasiskaitau

10. Bread and beer Pradėtas sekti, kai dar buvo tik anglų kalboje. Dabar ten kalbų daugiau, skaitymo taip pat daugėja, pateikiama skaniai, jei taip ir toliau, pretenduoja tapti labai rimtu blogu.

11. Ona Būkplona Dar vienas nesenai atrastas blogas, kurį skaitau gal daugiau net ne dėl to kas parašyta, bet kaip parašyta.

12. Zythophile Kai susikaupiu ir būna tinkama nuotaika skaitau angliškai ir dažniausiai šį blogą.

Štai toks dvyliktukas. Ačiū, kad skaitot.

Written by Modestas

2015-07-10 10:16

Įrašyta kategorijoj Visa kita

Tagged with

3 atsakymai

Subscribe to comments with RSS.

  1. Esu Anglijoje apie 4 metus,sian paskaiciavau-cia(Angluose) esu degustaves apie1600 rusiu pilstomo,ir apie 3000 butelinio alaus(dekui dievui,kad mano zmona nemato situ skaiciu 🙂 ) Bet gaila,neturiu galiu taip sauniai aprasyti savo degustacijas,kaip sio blogo savininkas (bei kaip kiti blogeriai)…….

    Kastytis

    2015-07-12 at 18:41

  2. Žiūriu alų tikrai mėgstat 😀

    PopoLopo

    2015-07-14 at 18:29


Parašykite komentarą