Modesto blogas apie kolekcijas ir alų

Daugelis tai vadina problema, aš tai vadinu hobiu

BlogBarCamp #2 arba kaip aš su blogeriais [ne]bendravau

with 14 comments

Rašydamas paskutinį postą, landžiau po įvairius blogus ir tas nuorodų ir visų kitų dalykų, kurie neabejoju turi savo naglą  pavadinimą, spaudeliojimas mane įmetė į vieno renginio anonsą. Žiū, o gi ryt, Kaune ir prie viso to gerumo visai šalia krautuvėlės, na 20 metrų, ne daugiau. Kodėl gi nesudalyvavus?

Buvo parašyta, jog duris atvers nuo 12:00 val., oficiali pradžia 14:00 val. Kadangi man netoli, labai neskubėdamas link ten išsiruošiu 12:30 val. su mintimi, jog nebūsiu pirmas ir turbūt ne paskutinis. Prie 22 namo kur turėjo viskas vykti stabteliu, nes nelabai man ten aišku buvo kur eiti. Kol aš dairiausi kur čia galėtų tie blogeriai būti sulindę, šalia pastebiu, jog į mane šnairuoja vaikinukas. Prieinu, sakau:

– Sveikas, blogerių nerandi?

– Ne, aš čia į darbo pokalbį atėjau. Va naujas baras atsidarinėja, barmeno ieško.

– Na na, – susidomiu aš. – Kas per baras?

– Nežinau, naujas kažkoks, savininkai tie patys kaip ir Avilio.

Supratęs, kad jis man nepadės ir jam labiau rūpi artėjantis pokalbis dėl darbo, einu toliau ieškoti kur vyks susitikimas. Ant kelio užveda HUB reklaminiai ala plakatai. Sekdamas jais, nukėblinu iki antro aukšto, traukiu durų rankeną, kuri durų neišjudina. Dar paskambinti bandau. Durų niekas neatidaro. Kadangi nesu tas iš drąsiausių ir nagliausių, durų versti nebandau, apsisuku ir patraukiu link krautuvėlės. Krautuvėlėje pasitikrinu duomenis internete ar vakar vakare nieko nesupainiojau. Pasirodo, kad viskas teisingai buvo sužiūrėta. Noras sudalyvauti vis gi neišnyko ir apie 13:30 val. išsiruošiu dar kartą nueiti. Šį kart kelią į antrą aukštą pastoja apsauga. Kažkur suveikusi signalizacija, jie ten kažką tikrina, aš mindžikuoju. Galu gale vėl prasibraunu į antrą aukštą, vėl be rezultato patampau rankeną ir vėl einu atgal į krautuvėlę. Eidamas galvoju, kad komentaruose ir iš Vilniaus žadėjo važiuoti, ir iš Jonavos, negi aš kažkur ne ten nuėjau ar ne tas duris bandžiau atidaryti?

Jau ir noro apsilankyti tame renginyje buvo mažai belikę, bet dar paprašiau savosios, kad pabandytų tuo pačiu mano pramintu keliu pasidairyti, kad tikrai aš surasti renginio vietą nesu gabus? Ilgai įkalbinėjama, ji patraukia mano nupasakotu keliu ir po kelių minučių paskambinusi pasako, kad viskas ten vyksta. Kaip pirmą kartą drąsiai ėjau, taip antrą kartą nedrąsiai teko pėdinti. Aš labai nemėgstu vėluoti į kažkokius renginius. Na, bet šį kartą teko. Įėjus pasidarė aišku, kad jau viskas prasidėję ir kaip supratau pirmasis pranešimas ėjo į pabaigą. Kadangi lankiausi tenai ne tam, kad man kažko reikėjo būtent iš blogerių ar pačiam mano blogui (jis, toks koks yra, mane 100% tenkina), bet tik smalsumo vedimas, na ir dar norėjosi pakeisti kažkiek aplinką bei galbūt pasigaudyti idėjų, todėl viskas kas buvo pasakojama man buvo įdomu. Nežinau ar iki tol aš bendravau ne su tai žmonėmis, ar lankiausi ne tokiuose renginiuose, ar studijavau ne tose aukštosiose mokyklose, bet tai kas vyko po pranešėjų pasisakymų mane nustebino ir net suglumino. Vyko atviri pamąstymai, diskusijos. Tokio beatodairiško bendravimo, na, bent jau man, neteko sutikti. Ir kas be ko, paklausyti buvo be galo įdomu. Padiskutuoti deja ne, nes kaip ir minėjau, mano ligšiolinis auklėjimas leido man su savo mintimis pasėdėti tyliai 🙂

Apie ką buvo kalbama?

Povilas@skaitykIT.lt pasakojo apie blogerių ir žiniasklaidos arba didžiųjų portalų draugystę. Minėti tokie projektai kaip Delfi Pilietis ar 15min.lt Įkrauk ir panašiai. Daug nesiplėsiu, tik paminėsiu tiek čia, tiek toliau rašydamas kas man užkliuvo. Taigi, toks savotiškas susiliejimas patiems blogeriams naudos atneša mažai, nes dažniausiai ten patalpintas iš tavo blogo paimtas straipsnis, ten ir susilaukia komentarų ir dėmesio, niekas neina atgal į blogą ir ten nekomentuoja. Plius populiarumo prideda vėl gi portalui, bet ne tam pačiam blogeriui. Galima sakyti, kažkas dirba, o kitas kažkas, šiuo atveju portalas, pasiima už tai atlygį, viena ar kita forma. Kita vertus, ten rašo arba pradeda rašyti žmonės, kurie iki tol nerašė. Buvo kažkiek gal ir plačiau šiuo klausimu diskutuota, bet visko neperpasakosi.

Toliau pasisakė Džiugas@nežinau.lt. Pasakojo apie sklandančias nuotaikas, jog blogai ir blogeriai miršta. Dar buvo paliesta ir jų atgimimo tema. Daug įdomių įžvalgų Džiugo pasakojime buvo. Perpasakoti nėra prasmės, nebus tai tikslu. Nemažai diskusijų ir šiaip naujų pasakojimų buvo ir po jo pasisakymo.

Trečia tema kuri buvo pristatyta, tai poko.lt projektas. Prieš gerą mėnesį, o gal kiek ir daugiau, su juo susipažinau, kaip vis rasdavau ateinančių skaitytojų iš jų puslapio. Paruoštame pristatyme buvo daug, labai daug arba kitaip tariant tik statistika. Man, kaip kolekcionieriui, toks pasakojimas patiko, nes ir pats nieko nedarau laisvalaikiu, kaip kaupiu, sisteminu ir darau išvadas, kiek čia ta mano kolekcija padidėjo. Šį kartą nebuvo laukiama kol pranešimas bus baigtas. Po kiekvienos skaidrės sekė komentarai, kartais teko grįžti atgal. Vėl gi, visų diskusijų nenupasakosi, bet kur statistika, ten visada būna ir ataskaitos, taigi pateikiu poko.lt ataskaitą, ko reikia, kad turėtum patį populiariausią blogą ever:

Turi rašyti (papostinti, išpublishinti na ir t.t.) trečiadienį, ryte iki 12;00 val. arba vakare nuo 20:00 val. Įrašai turi būti apie gyvenimą arba sportą. Apie tai turi rašyti nuosekliai ir aktyviai. patartina kartą per dieną.

Ir va, tavo blogas super duper populiarus.

Galų gale buvo prieita tema, kurios nepaliesti, manau, nebuvo galima. Tai – kaip užsidirbti iš rašymo. Čia vėl gi daug nuomonių ir viso kito. Bet pagrindinė mintis manau buvo viena ir neginčijama – rašymas dėl pinigų ir rašymas savo malonumui, tai du skirtingi dalykai ir rašyti taip pat prieš tampant tarkim populiariu ir negaunat pinigų, ir rašyti taip pat būnant populiariu ir gaunat pinigus yra neįmanoma.

Tris valandas trukę pokalbiai persikėlė į kažkurią Kauno maitinimo įstaigą, nes žmonės praalko ir ištroško. Deja, man galimybių persikelti nebuvo. Manau neoficialioje aplinkoje dar nemažai temų buvo paliesta, nors ir susitikimo pokalbiai nebuvo perdėm oficialūs.

Kas liko nepaminėta?

Artūras aka Artojas@http://www.dievorezimas.lt/  Daugiausiai diskutavęs kartu su Džiugu.

http://www.blogeriams.lt/ Renginio organizatoriai

http://www.hubkaunas.lt/ Renginio vieta

Ir dar nemažai dalyvių kurių, sorry, bet tiksliai neįsiminiau, todėl minėti nenoriu, kad nesuklysčiau.

P.S. arba didelis prašymas: įrašo pradžioje minėjau barmeną, beieškantį darbo naujame bare. Gal iš buvusių renginyje (HUB šeimininkai?) ar skaitančių šias eilutes yra žinančių kas per baras ten ruošiasi atsidaryti? Pasidalinkite, gerieji žmonės, savo žiniomis komentaruose 🙂

Written by Modestas

2011-05-01 13:10

Įrašyta kategorijoj Aš ten buvau, Susitikimai, Įdomu

Tagged with , ,

14 atsakymai

Subscribe to comments with RSS.

  1. Atleisk, kad neradai mūsų. Ten ant to plakato su HUB Kaunas užrašu buvo telefono nr, reikėjo pabandyt jam sms ar paskambint 🙂 Mes tiesiog sėdėjom kitoj gatvės pusėj lauke(dar twytinau apie tai) ir stengėmės nepražiopsoti įeinančių, bet matyt tave praleidom… 🙂
    O šiaip nieko ir nepraleidai, nes pirmasis pranešimas ir buvo Povilo. Renginys Hub’e tiek pat neoficialiai oficialus, kaip ir kavinėje :)) Gi čia barcamp 🙂

    Su protingomis mintimis negalima sėdėti tyliai, jau ne sovietmetis 😉

    pow

    2011-05-01 at 15:51

  2. Galiu tik nudžiuginti, kad neoficialioj daly mes tik pašnekėjom, papezėjom ir išsiskirstėm mažomis grupelėmis… 🙂

    Paulius

    2011-05-01 at 17:00

  3. zinau tik kas tiesiai pries kunigaikscius atidarineja bara, bent jau zadejo. cia gal tas pats?

    aleks

    2011-05-01 at 19:23

    • Kunigaikščių menė yra Daukšos gatvėj, kalba eina apie Vilniaus gatvę

      Modestas

      2011-05-01 at 19:27

  4. Gaila, kad teko keisti planus ir nepavyko sudalyvauti 😦

    Donatas

    2011-05-02 at 10:21

  5. PO HUB Kaunas bus atidaroma ispaniško stiliaus vyninė.

    Tomas Kažemėkas

    2011-05-02 at 14:50

  6. apie trečiadienius tai linksma 🙂

    POP

    2011-05-03 at 22:33

    • Neturiu aš tiek statistikos kiek poko, bet mano asmeniniai pastebėjimai (tinkraraštis apie “gyvenimą“, nepramoginis):

      Blogiausios dienos rašyti – savaitgalis. Blogos penktadienis. Pirmadienis irgi nelabai. Geriausias laikas – pavakarys. Beveik sutinku dėl 20:00. O va dėl 12:00 niekaip. Gal ne ta tematika.

      P.S. kažkada esu nagrinėjęs vieno pramoginio blogo statistika, tai ten “pikas“ prasideda nuo ketvirtadinio ir baigesi sekmadieni.

      Dalius

      2011-05-04 at 08:15

      • Matai, poko.lt pateikia bendrą vaizdą, o tu kalbi apie išimtis. Savaime aišku, kad pramogos aktualiausios tuo metu. Ryte rašo ir skaito tie žmonės, kurie dirba ir ryte, atėję į darbą ne pradeda dirbt, o “apsidirba“ pirmiausia bloguose, žinių portaluose, elektroniniuose laiškuose ir t.t. Beja, tokia diskusija buvo ir BlogBarCamp metu. Dar viena mintis buvo išsakyta Artūro, kad pvz. įrašas pasirodęs 15:00 val., kuomet tas pats poko.lt fiksuoja kaip visišką štilį blogosferoje, jam jis tampa pačiu populiariausiu ir atsiradęs populiariomis valandomis net nebūtų buvęs perskaitytas. O to priežastis paprasta – įrašas, parašytas nepopuliariomis valandomis nepasimeta sraute. Kuomet viskas perskaityta iš ryto, o tu turi 10-15 min. laisvo laiko, bet niekas nieko naujo neparašo, skaitai tai, ko kitomis sąlygomis neskaitytum. Taip, kad, manau nereikėtų ieškoti išimčių ten kur yra pateikta bendrą vaizdą vaizduojanti statistika.

        Modestas

        2011-05-04 at 08:42

  7. […] kad savo įspūdžius jau aprašė Bartaz ir MgKolekcija, tad siūlyčiau taip pat perskaityti jų […]

  8. […] Net Sambariuose (alaus kultūros festivalyje) apie tai buvau paruošęs pasakojimą. Dalyvavau blogerių dirbtuvėse, kuomet ten buvo diskutuojama apie tik atsiradusius, o dabar jau savaime suprantamus dalykus, Delfi […]

  9. […] eilinio neeilinio blogerių susibūrimo vilnija kaunija pasišnekėjimai, kas mes tie tinklaraštininkai esame, su kuo mus valgo ir […]


Parašykite komentarą